Sunday 13 October 2013



13.10.2013
Dan broj 2 – Jesenji seminar, RYE
Dobrodosli u zemlju sunca

Pitanje? Kako sam ja stigla ovde? Kao deo Srpskog centra za saradnju, imala mogučnost da dodjem ovde da upoznam mlade iz cele Evrope, i na taj način vidim kako to funkcioniše u Evropu, da steknem iskustva, razmenim znanja, i na taj način uvidim kako na najbolji način približiti Rekovac svetu.

Malvern, nikad pre čula, ali sve novo je dobrodošlo. Sad sledi malo geografije... biču brza. Birmingham, drugi najveći grad, za sve koji nisu upoznati, nekih 100km severno od Londona, e sad odatle, nekih sat vremena i tu sam ja trebala da stignem
Stigla sam juče, ali sve je proslo odlično, bolje nego ocekivano...
Najviše sam se plašila da me niko neče sačekati, ali imala sam lepu dobrodošlicu.
Nisam imala pojma šta će me sačekati kad sam stigla u kamp, ipak nikad nisam  učestvovala na ovako nešto...
Čim stigla, svi su bili topli, organizatori su nas odmah prihvatili, kroz igre smo se opustili i upoznali sa svim učesnicima. Rekoh nije loše za početak.

Danas, paaaaaa danas je bio dobar dan, razmenili smo iskustva,strahovi, očekivanja, i uvidela da su svi kao i ja, svi smo imali ista strahovanja, to me baš opustilo, znajuči da iako smo iz različtih zemalja ipak smo svi isti.
Sledile su aktivnosti napolje..... na kiši..... ali dobro ako se razbolim značu da nije džabe...

Sve u svemu za prvi ceo dan ovde, mnogo bolje nego što sam očekivala, videčemo kako će biti dalje :)

Poooooozzzzz


No comments:

Post a Comment